Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Děkuji za všem za diskusi. Samozřejmě vše máme ošetřeno a maminka (tak tchýni říkám, protože je moc hodná :-)) už na sebe nemá napsané energie. Nedokážu nějak pochopit, že se někdo může živit OKRÁDÁNÍM těch nejslabších, dívá se na sebe do zrcadla a nezvrací,,,

0 0
možnosti
Foto

Ti, kdo nechápou, že se s věkem může snižovat adaptabilita na nové a nové způsoby, jak lidi podvést, bývají ochotni se jim ještě posmívat. Jejich důvěra ve vlastní dobře pracující mozek však bývá sebeklamná. Někdy se ukáže, že sami mají zase jiné slabosti a podléhají jiným šmejdům, a to často chronicky.

0 0
možnosti
IB

Úplně s vámi souzním, mám taky osobní zkušenost a strašně mně štve, že je možné nechtěně uzavřít smlouvu i po telefonu. Pokud mi přijde nějaký šmejd do cesty, řvu taky.

0 0
možnosti
ND

Mno, tady už se nejedná o to, že je někdo v důchodu, tady už se jedná o to, kdo je mdlého rozumu, který věří na pofidérní zázrak, že mi někdo dá něco zadarmo, tedy i tu slevu...

4 0
možnosti
VV

Pani Dubska on nemusi byt zrovna mdleho rozumu. Ale starsim lidem to holt nekdy pomaleji mysli a ti mladi "smejdi"jsou naopak inteligentni a vyskoleni lide.

Nekde tady mame diskusi o televizi a ti lide, kteri jsou presvedceni ze za CT musi platit a ty soukrome ze maji zadarmo. Neverim ze jsou vsichni mdleho rozumu, jen jim nedochazi, ze za ty soukrome plati jinde a mnohem vic.

0 0
možnosti
VR

Šmejdi v karanténě nejsou

Kdepak – neprodávají sice zpitomělým důchodcům zázračné hrnce či deky, ale naopak nabízejí vydatnou finanční injekci. Orouškovaní seriozní pánové se seniorům představují jako znalci umění s exoticky znějícími jmény jako Katamirda či Endriu, kteří rádi odkoupí staré věci, sošky či obrázky do svých uměleckých sbírek. Po jejich odchodu důvěřivý senior zjistí, že se pánové nejenže přepočítali o pár stovek, ale že zmizel i jeden obrázek, který měl rád. Byl pak velmi překvapen, když mu vnučka řekla, že jeho poklady „kdosi“ nabízí za několika násobnou cenu na internetu. Má sice číslo mobilu, ale jakmile „sběratel“ zjistí kdo volá, telefon zavěsí či vůbec nebere. A ty různé prodejní „Sbazary“ či „Bazoše“ na netu už vůbec nezkoumají odkud prodávané „zboží“ pochází a nereagují ani na upozornění. A tak nejen myši, ale i nejrůznější podvodníci a šmejdi mají „pré“ i v čase coronaviru!

0 0
možnosti
IL

;-D;-D;-D Snaha není kráva, snach je hlídací pes. Moje maminka na telefonáty na změnu energie odpovídá: milá paní nebo milý pane, všechno to má na sebe napsáno syn, já o tom nerozhoduju. Nashledanou." položí telefon, potom když s námi mluví, tak nám řekne: zase volala nějaká bába nebo dědek a chtěli mi změnit energii.

Doby, kdy seniorům vnucovali zboží, tak to bylo podobné: "Pokud něco potřebuji to mi koupí syn se snachou. A já mám uplně všechno, žiju si jako v bavlnce. Nashledanou." Jo, s mamkou se nasmějeme.

1 0
možnosti
ML

A to nechcete ušetřit 50 korun měsíčně? Ne děkuju, padesátikorunu hážu denně do kašny pro štěstí.

0 0
možnosti
FD

Také jsem většinu života prožil v minulém století,ale poctivost a pravdu za komárů jsem nepotkal!!!

1 0
možnosti
VV

Vzpominam si, ze muj deda mel vcelin pokryty ruznymi cedulemi z obchodu po "viteznem unoru" rusenych a hned vedle Hulata salam byla i cedule Zebrota a podomni obchod se zapovida.

Ale k dnesku v mnoh obcich je to dnes jakymsi mistnim vynosem take zakazano. a staci zavolat mistni nebo statni policii a tito hodni hosi rychle mizi.

A te druha stranka veci, oni jsou na tom vlaste jeste hur, nez ty hodn slecny co vam cosi po telefonu nabizeji. Coz podle mne jsou studentky privydelavajici si na zivobyti.

0 0
možnosti
Foto

Také už nepatřím mezi nejmladší, ale vůči tomuhle jsem imunní.

Mezi dveřmi a po telefonu se smlouvy neuzavírají.

2 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 672x
Malé retro zamyšlení do době minulé, o věcech co nás obklopovaly, o vztazích které ovlivňovala nejen doba.

Seznam rubrik