Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A zkusila jste nasadit vitaminovou bombu C, B, D a E? A k tomu Preventan na posílení imunity?

Někomu pomůže Isoprinosine (antivirotikum), je na předpis a asi už to bude vyprodané.

Rychlé uzdravení, ale musíte se šetřit! R^

1 0
možnosti
Foto

J52a56n36a 50M47a56j18o62v28á

8. 11. 2020 17:13

Ať je to brzy, bez větších komplikací, pryč. (Ta únava přejde. To se takhle jeden den vlečete ulicí a další už jdete a třetí už přemýšlíte, co byste ještě mohla stihnout.)

2 0
možnosti

Mne hlavně zaráží rozpor mezi funkcí e-roušky a povinností nasazovat roušku venku, když nelze dodržet odstup 2m. E-rouška vyhodnocuje jako rizikové ty kontakty s nakaženým, které trvají více než 15 minut. Při míjení osob venku ten kontakt trvá pár sekund. Něco je tedy špatně - buď funkce e-roušky, nebo přehnaná ochrana rouškou ve venkovních prostorách. Nezpochybňuji přitom význam roušky ve vnitřních prostorách, nebo popřípadě i ve venkovních, pokud je tam velká koncentrace lidí.

3 0
možnosti
MK

Tak k té e-roušce. To, že jsem se setkala s nakaženým se v e-roušce objevilo cca 14 dní od potenciálního kontaktu. Během těch 14-ti dnů jsem neměla žádné příznaky, při prvním příznaku jsme kontaktovali lékaře a šli na testy. Samozřejmě jsem přes e-roušku odeslala svoje data. V souvislosti s e-rouškou nás hygiena nekontaktovala. Jestli má e-rouška smysl nebo nemá nedokážu posoudit. Úsudek nechť si každý udělá sám:-)

2 0
možnosti
Foto

Tak jestli Vás e-rouška pozornila až po 14 dnech, tak můj úsudek je, že to smysl nemá.

1 0
možnosti
Foto

Přeji brzké uzdravení V

4 0
možnosti
LV

Taky jsem chtěl napsat blog o tom, jak jsem měl kovid. Ale nebylo o čem. Snad jen o tom, jak z nedostatku pohybu jsem chodil na wc ze svého kutlochu v podkroví až do přízemí, abych se aspoň trochu prošel.

Jen dva dotazy - když Vám červeně zasvítila e-rouška, jak to, že:

1) nevíte, jak jste se mohla nakazit,

2) jste hned nevolala lékaři?

Já myslel, že právě tohle jsou ty dva důvody, proč e-roušku vymysleli...

3 0
možnosti
Foto

Také jsem nepochopila princip té e-roušky.

2 0
možnosti
Foto

I60v55a48n 78M66a39r61e63k

7. 11. 2020 19:33

Dík za blog, dobré vědět. Přeji Vám brzké a úplné uzdravení. R^R^R^

5 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 672x
Malé retro zamyšlení do době minulé, o věcech co nás obklopovaly, o vztazích které ovlivňovala nejen doba.

Seznam rubrik