Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jeden židovský a jeden český vtip

Štěstí, co je to štěstí ? Muška jenom zlatá ! Něco pro odlehčení, špatných zpráv už bylo dost. Tak co pro změnu něco veselejšího?

Miluji židovské anekdoty. Židé se vždy na život a na to, co je potkalo, dokázali podívat z té „druhé stránky“, mají chytrý humor, který je mi tak blízký. Takže mi promiňte, ale já prostě musím:

Příjde Kohn za rabínem a říká: „Rabi potřebuji pomoci. Se Sárou máme pět dětí a malý byt. Je tam málo místa a já už to nemůžu vydržet. Potřebuji více místa Co mám dělat?

“Rabi povídá: „Nu Kohn. Nastěhuj si do bytu dvě kočky a psa, a přijď za týden.“Kohnovi se to nezdá, ale poslechne a nastěhuje si do bytu dvě kočky a psa. Za týden přijde za rabim.

„Jak se máš Kohn?“ ptá se rabi.

„Špatně“ říká Kohn „V bytě je málo místa, se Sárou máme pět dětí a teď tam jsou ještě dvě kočky a pes. Co mám dělat Rabi?“

Rabi povídá: „Nu Kohn. Nastěhuj si do bytu ještě slepice a králíky.“

Kohnovi se to nezdá, ale poslechne a nastěhuje si do bytu ještě slepice a králíky. Za týden přijde za rabim.

„Jak se máš Kohn?“ ptá se rabi.

„Ty se ptáš?“ říká Kohn „V bytě je málo místa, se Sárou máme pět dětí a teď tam jsou ještě dvě kočky, pes, slepice a králíci. Co mám dělat Rabi?“

Rabi povídá: „Nu Kohn. Nastěhuj si do bytu ještě prase.“

To už je Kohn fakt naštvaný, ale rabi je rabi, a tak opět poslechne. Za týden je opět u rabiho a hned spustí: „Rabi to už se fakt nedá! V bytě je málo místa, se Sárou máme pět dětí a teď tam jsou ještě dvě kočky, pes, slepice, králíci a prase!“

Rabi mu řekne: „Tak, teď běž domů Kohn, kočky a psa nech na dvoře, slepice dej do kurníku, králíky do králíkárny a prase do chlívku, a přijď za týden.“

Kohn přijde za týden. „Jak se máš? Co tvůj byt?“ ptá se ho rabi.

„Jsem tak šťastný“ říká Kohn „byt je báječný, je tam tolik místa!“

 

A já bych k tomu řekla:

Přijde Čech za Bohem a říká: „ Já jsem tak nešťastný, vláda mě štve, prezident mě štve, sparta zase prohrála, vlasy mi začaly padat, holkám se nelíbím. Můžeš mi pomoci Bože?“

Bůh povídá: „Tak od zítřka budeš pracovat z domova, děti nebudou chodit do školy, fotbal se přestane hrát a ty budeš nosit na obličeji roušku, a přijď na týden.“

Jak Bůh řekl, tak se i stalo.

Čech přišel za týden a říká: „ Já jsem tak nešťastný, vláda mě štve, prezident mě štve, žádný fotbal není, vlasy mi začaly padat, holkám se nelíbím a teď ještě sedím celé dny doma společně s vřeštícími dětmi. Můžeš mi pomoci Bože?“

Bůh povídá: „Tak od zítřka budeš pracovat z domova, děti nebudou chodit do školy, fotbal se přestane hrát a ty budeš nosit na obličeji roušku a budou zavřené hospody, bary i obchody, a přijď za týden“¨

Čech tomu moc nerozumí, ale Bůh je Bůh, tak jde a vrátí se za týden.

„ Já jsem tak nešťastný, vláda mě štve, prezident mě štve, žádný fotbal není, vlasy mi začaly padat, holkám se nelíbím a teď ještě sedím celé dny doma společně s vřeštícími dětmi a manželkou, která nemůže nakupovat, a hospody taky zavřely, takže žádné pivko s kámošema. Jsem tak, tak nešťastný!“

A Bůh řekl: „ Tak od zítřka se vrátí děti do školy a ty do práce. Otevřou se obchody i hospody, sparta bude mít zápas a tu roušku už nemusíš nosit a přijď zase za týden!“

Čech přijde za týden a hned spustí: „Tak jsem byl s klukama v hospodě na fotbale, sparta prohrála, ale hoši se snažili, a shodli jsme se na tom, že vláda je úžasná, dali jsme si pět piv. Manželka běhá po obchodech a večer jsme měli sex. Děcka jsou zpátky ve škole a doma je klid, jo a bez roušky se tak dobře dýchá. Bože, já jsem tak, tak šťastný!“

 

Tož a tom to všechno je J.

Autor: Monika Kopťáková | čtvrtek 22.10.2020 18:13 | karma článku: 29,79 | přečteno: 1369x
  • Další články autora

Monika Kopťáková

Zahrádka 2

Kam s ní? S čím? S posekanou trávou. Nejlepší zahradou je trávník a nejlepším trávníkem je beton - tak zní slova klasika.

12.10.2021 v 13:35 | Karma: 13,43 | Přečteno: 341x | Diskuse| Osobní

Monika Kopťáková

Zahrádka, aneb jak na to

Chceš-li být šťastný jeden den, opij se. Chceš-li být šťastný jeden rok, ožeň se. Chceš-li být šťastný celý život, pořiď si zahrádku.

5.10.2021 v 12:08 | Karma: 12,20 | Přečteno: 313x | Diskuse| Osobní

Monika Kopťáková

O čem se mluví - Covid a Vrbětice

Doby, kdy hlavním tématem rozhovoru lidí byl fotbal nebo hokej, či poslední díl seriálu Nemocnice jsou minulostí. My obyčejní občané sledujeme, jak se vláda s opozicí mydlí po hlavě a bavíme se.

29.4.2021 v 12:22 | Karma: 16,80 | Přečteno: 373x | Diskuse| Osobní

Monika Kopťáková

Šmejdi – osobní zkušenost. Aneb jak se ze mě stala zuřící bestie.

Doby předváděcích akcí jsou minulostí. Šmejdi však přežívají. Našli si nové pole působnosti, převody energií. Cíl je stejný – senioři.

9.4.2021 v 10:12 | Karma: 36,24 | Přečteno: 1253x | Diskuse| Osobní

Monika Kopťáková

Současná situace ? Čekání na zázrak

Ano, žijeme. Šťastnější z nás chodí do práce. A jinak nic. Kde jsme se to ocitli? Jak dlouho ještě? Pocit beznaděje.

25.3.2021 v 11:05 | Karma: 10,37 | Přečteno: 246x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

NATO by Rusy porazilo, Putin má jedinou naději, řekl polský ministr zahraničí

26. dubna 2024  12:04

Rusko by se mělo bát Severoatlantické aliance, protože ho v případě střetu s ní čeká „nevyhnutelná...

Zelenskyj odvolal šéfa kybernetické špionáže kvůli skandálu s bytem manželky

1. května 2024  22:26

Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj odvolal šéfa kybernetického oddělení tajné služby SBU...

V Břeclavi na chlapce spadla branka, na následky zranění zemřel

1. května 2024

V Břeclavi ve středu v podvečer po úrazu na hřišti zemřel dvanáctiletý chlapec. Policie okolnosti...

Řidič Porsche srazil ve Vysočanech ženu s kočárkem, ta utrpěla vážná zranění

1. května 2024  20:36

V pražských Vysočanech sjel řidič automobilu ze silnice a srazil ženu s kočárkem. Podle mluvčího...

Školák měl v osmi letech dvě mrtvice. Nemocných dětí od covidu přibývá

1. května 2024

Premium Netušili jsme, že mrtvici mohou dostat i děti, říkají rodiče těch, které to zažily. Některé dokonce...

10 nejčastějších podvodů na internetu: Dokážete ochránit sebe i svou rodinu?
10 nejčastějších podvodů na internetu: Dokážete ochránit sebe i svou rodinu?

V digitální éře, kde technologie proniká do všech aspektů našich životů, se také zvyšuje riziko podvodů. Od falešných e-mailů a inzerátů až po...

  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 672x
Malé retro zamyšlení do době minulé, o věcech co nás obklopovaly, o vztazích které ovlivňovala nejen doba.

Seznam rubrik